11 Mayıs 2012 Cuma

A LONG İÇİN 10 HANELİ DİZE DÖNÜŞTÜRME TAŞMA HATASI


Bir metin dosyasından bir dizi okumaya çalışan bir taşma hatası alınıyor. 
Ben aşağıdaki kodu çeşitli permütasyon denedim. Başlangıçta sadece satır dosyayı satır satır okumak için uzun bir değişken kullanılır. 

Kod:
 
Alt row ()
 

As String Dim StrRead
 
As Long Dim intTID
 
As String Dim strFilename
 
As String Dim strPathname
 
As Long Dim intCount
 

strFilename = "deblist.txt"
 
strPathname = "<textfilepath>"
 

# 1 olarak giriş için Açık strPathname & strFilename
 

Mı EOF (1) kadar
 
intCount = intCount + 1
 
Giriş # 1, StrRead
 
intTID = CLng (StrRead)
 
"(& IntTID &") "DoCmd.RunSQL [Final Liste] (TID) VALUES INSERT INTO"
 
Döngü
 

End Sub
 
Sonra bir erişim tabloya takmadan önce, uzun bir dönüştürerek, bir sonraki satırı okumak için bir dize kullanarak denedim Üstü.
 Şu anda intTID = CLng (strRead) hattı yürütmek çalışıyorum bir taşma hatası veriyor. 

Erişim yeniden yeni bir ithalat sihirbazı berbat çünkü bu yapıyorum ve ben (onarılması için sabırsızlanıyorum) nispeten hızlı bir şekilde bu verileri ithal almak gerekir.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder